Tältfest i "Knutby"

Gjorde mig en sväng upp till Gustava alias Knutby igår. Kom hem tre inatt:-)
Först gjorde jag mig en sväng till Joline, Erica och Elin som var i stallet och sen
åkte jag och Elin iväg till grusgropen elr vad man ska kalla det, där Mikael, Adam
Robert och Jocke hade ställt upp ett tält och gjort en fin grillplats. (sittplatsen bestod av
halv sönderfallna stockar, men det funka det också :-) ) Joline och Erica kom också
till oss efter att dom tagit sig en tur med Lina (hästen). Senare kom även Johan V, Johan M,
HP, Tim, Leo, Gusten, Amanda och Emma. Gissar att vi höll hela Gustava vakna så hög musik
som vi spela halva natten.... men, men. :-). Är det party ute i skogen så är det! hehe...


Tim, Johan V och HP (coola gänget...hehe)
image119

Adam, Jocke, Mikael och Robert (grillmästarn Adam är på G)

image120

Robert och Mikael (MAT, MAT, MAT)
image121

Kommentarer
Postat av: Jullebullen

CP-bild på mig, tackar tackar :P

Postat av: Jullebullen

Maria jag BER! Hatar den där bilden, snälla ta bort :'C

2007-06-17 @ 22:19:57
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Marre

Okej då, jullebullen. Jag ska ta bort den.. hehe:-)

2007-06-18 @ 13:43:15
Postat av: Jullebullen

YES :D

2007-06-18 @ 14:21:26
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback