Flytbrygga och regn

Drog till råda strand med några av girlsen idag. Skräll att vi kommer dit när ingen är där.
Var bara vi denhär gången också.... hih. Sen kom även Leo och sen så kom Elin, Erica,
Mikael och Robert med båten. :-) Det var riktigt skönt i vattnet, även om det tog ett tag innan
vi doppade oss. Okej, jag erkänner, jag var den som var sist att doppa mig. Sen när jag försökte ta mig
upp på flytbryggan, såg jag vell mer ut som en strandad säl elr nått :-) Hade ett snyggt "kassler"
märke på magen efter mönstret i bryggan också...... sen så börja det regna, så vi hoppa på
mopederna så snabbt som vi kunde och begav oss hemåt.


                                                         Joline försöker sno kanoterna (hih) skojja bara
172417-171



     

Olivia och Skåpis
172417-167



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback