Sommarnatt...elr nått åt de hållet i alla fall

Sitter här vid datorn just nu, har inte så mycket annat för mig.

Har funderingar på att pröva om det går att smita ut över det nya
verandataket som vi gjorde klart idag, vill testa om det går att klättra
ner därifrån. Ifall jag skulle få för mig att göra det nån gång..haha :-)
Fast de slutar vell med att jag ramlar ner elr nått....haha..vilken syn de skulle vara.

Vad har jag haft för mig idag då:
Umgåtts lite med olivia och erica
Byggt lite på verandataket
Städat....hm...elr typ i alla fall
Gjort två skivor till tjej/grill - kvällen

Sen har de vell inte hänt så mycket mer vad jag vet...

 De va vell allt för tillfället :-)

 Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback