Skåpis, vi närmar oss 3000..haha

Idag har Olivia och Erica alias Skåpis varit här :-)
Vi blev liggandes på sängen med chips, dricka och ostkrokar..hehe
Elr först blev det glutenfri rulltårta som jag hade gjort idag för Olivias skull :-)

Jag och Skåpis roade oss oxå med att skicka sms till varandra
eftersom båda har gratis sms och vi försöker få så att vi ska
ha skickat 3000 sms...hmm, får se hur de nu ska gå. Har kommit upp i 500
än så länge.

Kollade på project runway och på filmen "Fun whit Dick and Jane"

Så för en stund sen så var jag ner och köpte lite godis, så nu blir det en film
till för min del. "Kärlek och fördom" kanske elr "The notebook" hmm...får se vad det kan tänkas bli.

Haré bra, så syns vi imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Jullebullen

Jag har 1332 sms i inkorgen (: wihi! (då raderar jag dom från mami och de där "super privata" ^^)

Postat av: maria

Joline:
shit!! de va inte dåligt de.

2007-08-13 @ 17:15:55
URL: http://retromaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback